شب عیدی

فعلا شب عیدی با این قالب جدید سر کنیم تا ببینیم بعد چی میشه. 
خیلی مناسب نیست. همون قالب قبلی خیلی بهتر بود. ولی برای تنوع بد نیست دو هفته ای اینجا اینجوری باشه.  
نوع فونت و رنگش رو خودم عوض کردم.  برای همین با زمینه نمیخونه.  فابریک خودش زیادی ساده بود و اصلا خوانا نبود. 
فکر کنم بعد از عید برگردم به همون قالب قبلی با کمی تغییرات جزیی. 
با عرض سلام و خسته نباشید.وب خوب و زیبایی دارید.سایت ما تمایل به همکاری و تبادل لینک با شما را دارد.میتوانید از سایت آموزشی ما با بازدید کننده ی بالا700 تا در روز دیدن کرده و سپس درصورت تمایل به تبادل لینک و پیوند به ما اطلاع دهید.
درصورت تمایل نام سایت مارا با "سایت آموزشی یک آموز " لینک کرده و به ما اطلاع دهید تا شما را لینک نماییم.با تشکر
اتفاقا قالب جالبیه
قالب خوبی هست ولی من فکر کردم شاید برای محیط وبلاگ من مناسب نباشه.
قالب صمیمانه و بی غل و غشیه...
آره . مخصوصا با این فونت خیلی خودمونی شده.به دست نوشته و دلنوشته و اینا هم میخوره.
ولی با این حال من از قالب قبلیم بیشتر خوشم میومد.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan