v-^-v-^--------------

روز نسبتا پر تنشی داشتم.

سر یکی از کلاسام به شدت عصبی شدم. در حدی که بدنم شروع کرد به لرزیدن و سرم گیج رفت.

وقتی رسیدم خونه با خودم گفتم که باید فراموشش کنم و خودم رو بزنم به بی خیالی.

حدود ساعت ۷ نشستم پای تلویزیون که یه فیلم سینمایی ببینم.

همینطور که داشتم فیلم میدیدم

سمت چپ قفسه سینه م احساس درد کردم.

انگار یه نفر یه میخ فرو کرد توی سینه م.

بعد کشیده شد مثل یک خط تا بالای کتفم. و پشت شانه هام و گردنم .... .

توی سرم احساس فشار کردم و چشمام سیاهی رفت.

ترسیدم.

درست شبیه علایم سکته قلبی بود ولی دردش قابل تحمل بود.

بیش تر از اینکه درد داشته باشم ترس داشتم.

ترس از اینکه بمیرم.

دردش به همون سرعتی که اومد ، رفت.

ولی ممکن بود نره.

 

 

لطفا یه نوار قلب بگیرید و انزیم قلبیا رو هم چک کنید
اورژانس
همسرم هم خیلی میگه ولی نمیدونم چرا یه مقاومت در برابر دکتر رفتن توم وجود داره.
ولی از اونجایی که ما مردا همیشه مطیع امر همسریم فردا قراره بریم دکتر. البته برای ایشون میریم بنده هم شاید ویزیت بشم :-)
بدن آدمیزاد امانته.‌خیانت در امانت که قرار نی بکنین؟ حفظ سلامتی یه وظیفه‌ست...
پیش متخصص برید لطفا
امروز یه کلیپ بسیار زیبا دیدم که می گفت: ما به جای ایمان، ترس رو انتخاب می کنیم... همینطوری یادش افتادم... چون منو خیلی تکون داد...

دارم فکر می کنم چطور براتون بذارم... این کلیپ از "جول اوستین" هستش...
موضوعشم دقیقا "ایمان" و "ترس"...
سایت قانون جذب
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan