کینه پنهان

نمیدونم چرا هرچی تلاش میکنم نمیتونم کسایی که نماز نمیخونن دوست داشته باشم.

یه کینه ی پنهانی تو دلم به وجود میاد وقتی میفهمم طرف نماز نمیخونه.

هر کار خوبی هم که انجام بده در نظرم خوب نمیاد.

نمیدونم چرا اینطوریم.

خب واسه منم شخصا خیلی مهمه
اما اگه کسیو متوجه بشم سعی می کنم به خودم بگم شاید اگه منم تو شرایط اون بودم همینجوری میشدم. و این کمک میکنه باهاشون عادی تر رفتار کنم شاید تغییری حاصل بشه
ولی من لزومی نمیبینم باهاشون عادی تر رفتار کنم
شاید این جمله میگه که خودم دوست ندارم عادی رفتار کنم و جمله ی اولی که میگه «هرچی تلاش میکنم...» نقض میشه
ولی این کار دله یه احساسه که دست خودم نیست
و شاید چون خیلی دوست ندارم تغییر کنه تلاشم برا تغییرش بی فایده س
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan