وسوسه

خیلی برای تدریس استرس دارم.

خودم که آدم استرسی هستم این استادا هم فقط دارن نگرانی ایجاد میکنن.

بعضی وقتا واقعا از معلم شدن میترسم.

امروز پیش خودم گفتم کاش همون کارگری مونده بودم مگه حقوقش چقدر قراره فرق کنه.

اینهمه دردسر اینهمه ظریف کاری ریزه کاری.

اینهمه فشار روحی و اعصاب خوردی. برای چی؟

گاهی میگم شاید اینا وسوسه ی شیطانه.

پناه میبرم به خدا از شر شیطان.

پناه میرم به خدا از خودم.

وقتتون بخیر
با افتخار دنبال شدین
به ما سر بزنید
مرسی شما هم دنبال شدید
نترس بابا
جلسه ی اول سخته
موفق باشی
مرسی
موفق باشی
یعنی معلمی رو برا پولش ترجیح دادی به کارگری‎:)‎
راستش نه فقط پولش
چون تفاوتش اونقدرا نیست که بخوام به خاطرش اینهمه سختی بکشم.
خیلی چیزای دیگه غیر از پولشم هست که از پول مهمتره
مهمترین نیاز جامعه ما معلم خوبه
امیدوارم شاگردای خوبی تربیت کنی متخصص متعهد
انشاالله که همینطور باشه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan