نمونه سوال امتحان دی ماه جغرافیای دهم

دریافت نمونه سوال امتحان جغرافیا دهم  نیم سال اول
عنوان: نمونه سوال جغرافیا دهم نیم سال اول
حجم: 215 کیلوبایت
توضیحات: سوال امتحان جغرافیا دهم نیم سال اول دبیرستان حضرت ابوالفضل ماهدشت / سال تحصیلی 97-98
 

شما سوال جغرافیا هم بذارید ما میخونیم، فقط بنویسید مثل قبل:)
نمیدونم چرا هرکی متاهل میشه محو میشه :(
واقعا عذر خواهی میکنم
می خواستم به شکل آزمایشی وبلاگم را تبدیل کنم به محیطی برای تعامل درسی با دانش آموزام. فکر می کردم دیگه مخاطبی وجود ندارد.
ولی فکر کنم اگه یه وبلاگ جداگانه برای اون کار در نظر بگیرم بهتر باشه.
نه شما ببخشید... من وبلاگ‌های معدودی رو دنبال می‌کنم، همونا که اگه ستاره‌شون روشن شه حتما میخونمشون. واسه همینم غیبت‌ها و کمرنگ شدن‌ها به چشمم میاد. خب ماها همدیگه رو لابلای دغدغه‌های پست‌ها و بالا پایینای زندگی پیدا کردیم، من متن پست‌های شما رو یادمه که به خاطر عقایدتون و چیزایی که براتون مهم بود، مجبور بودین با آدما سرو کله بزنین و یه جاهایی اذیتم میشدین. بعدها هم پست‌های پیدا کردن نیمه‌ی گم شده و مشکلاتی که طبیعت اون زمان بود اما یهو رفتین که رفتین! تازگیا زیر پست یکی از بچه‌ها کامنتتون رو دیدم خوشحال شدم که هنوزم سرمیزنین اما انگار اشتباه می‌کردم. ما دوس داریم شما بیاید و عین قدیما بنویسید، از دغدغه‌هاتون از تلخ و شیرین‌ روزگار متاهلی از تجربیاتتون، از جنگیدنتون از علایقتون و هدف‌های آینده و... اما اگه به هردلیلی دیگه نوشتن رو دوس ندارین، سد راهتون نمیشیم. دلمون تنگ میشه اما به خدا میسپریمتون :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan