ما نمی توانیم!

می گوید شهید طهرانی مقدم شاگرد کره شمالی ها بوده.

می گوید ما هرچه از تکنولوژی موشکی داریم از کره شمالی داریم.

می گوید آخر ما چگونه میتوانیم موشک دور برد بسازیم؟!!

اول فکر کردم افکار پست و بی ارزش خودش است.

ولی کمی که بحث کردم دیدم چند نفر دیگر هم مثل او حرف میزنند.

فهمیدم موضوع از کدام کانال آب میخورد.

گفتم شما تفکر ما نمیتوانیم را از زمان شاه به ارث برده اید.

نزدیک بود مرا به جرم توهین به شاه کتک بزنند.

من چطور این آدم ها را تحمل کنم.

چطور با طوطی هایی که حتی افکارشان نیز بلغور BBC و منو تو است همکار باشم و مسالمت آمیز زندگی کنم.

مگر من رگ ندارم؟!

چرا این ملت اینقدر . . .  چرا اینقدر خرند؟؟؟(غیر از خر کلمه ی مناسبی به زبانم نیامد)

من به کجا فرار کنم؟؟؟؟

به که بگویم؟؟

چه کنم ار دست اینها راحت شوم؟؟؟

خدا یا به تو پناه می‌آورم

به اینا فقط باید نگاه عاقل اندر سفیه کرد با یه لبخند ترحم امیز
بحث کردن باهاشون نه تنها نتیجه بخش نیست که باعث اعصاب خردی هم میشه :/
آره خب درستش همینه
ولی بعضی وقتا آدم دلش تاب نمیاره نمیتونه سکوت کنه
این پستتون من و یاد شعر خلیل جوادی انداخت:
محکمه ی الهی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan