جامعه شناسی خر است!

امسال هم مثل سال قبل حتی یک ساعت هم فیزیک برای تدریس بهم ندادن.

به این بهانه که ما معلم با تجربه در زمینه جغرافیا نداریم!

البته ناگفته نماند از نظر من هم تدریس جغرافیا خیلی راحت تر از تدریس فیزیک هست.(بالاخره باید نکات مثبت را هم دید....)

از طرفی ....

به خاطر مشکلات مالی میخواستم چند ساعتی اضافه کار بگیرم.

ازقضا......

یکی از همکرا به خاطر مشکلاتی مجبور شد از این مدرسه بره و معلمایی که به جاش اومدن یکی از روزای کاریش را نمیتونستن پر کنن. و اون همکارم هم فقط در صورتی میتونست بره که یه نفر اون رو کلاساشا بگیره.

هم مدیر مدرسه و هم همکارای دیگه بهم پیشنهاد دادن که من کلاسای اون روزش را بگیرم.

القصه.....

من شدم معلم جامعه شناسی ( علاوه بر جغرافیا)

فکر میکردم اینم مثل جغرافیاس ، ولی .....

از کتابش هیچی نمیفهمم. اصلا معنی اصطلاحاتش را نمی دونم.

از اول هفته تا روز سه شنبه که قراره جامعه شناسی داشته باشم استرس دارم که چطوری برم درس بدم.

دو شنبه ها کوفتم میشه . چون روز بعدش جامعه شناسی دارم.

کلا زندگیم به شدت متاثر از جامعه شناسی شده.

حتی خانومم گاهی اوقات از دستم ناراحت و عصبی میشه که همه ش دارم جامعه شناسی می خونم.

خلاصه ....

جامعه شناسی خر است!

وای منم اصلا و ابدا با درسای علوم انسانی مثل فلسفه و منطق و جامعه شناسی و این حرفا ارتباط برقرار نمیکنم :/
اینجوری که خودتون سعی کنین با مطالعه‌ی بیشتر بفهمید راه سختیه که. سی دی آموزشی یا همچین چیزی نداره که ازش کمک بگیرین؟ یا مثلا دوستی که رشته‌ش نزدیک باشه به این چیزا؟
با یکی از همکارا که تخصص جامعه شناسی هست مشورت میکنم.
جزوه هم از همکار قبلیم که از این مدرسه رفته دارم. ولی بازم خیلی تدریسش برام سخته.
فکر کنم باید برم دنبال کتابای کمک آموزشی.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan