تغییرات اساسی

خسته شدم از بس موقع باز کردن وبلاگم با این پیام  روبرو شدم :

The server closed the connection without sending any data.

دیگه نه تنها نمیتونستم مطلب جدیدی ارسال کنم بلکه امکان مشاهده مطالب قبلی هم برام وجود نداشت.همه اش هم به خاطر استفاده ار هاست رایگان بود.

به دنبال یک سرویس دهنده خوب می‌گشتم.می‌خواستم به اندازه گذاشتن چندتا عکس یا فایل پی‌دی‌اف فضا در اختیار داشته باشم و وبلاگم هم سریع لود بشه. نیازی به فضای ۲۰ گیگا بایتی نیست.اصلا چه فایده وقتی ۲۰ گیگ فضا در اختیار داری ولی هر وقت خواستیش در دسترس نیست.

تا این که به گروه دانش‌بنیان «بیان» رسیدم که از جمله امکاناتش (علاوه بر موتور جست‌وجوگر و سرویس ایمیل) سرویس وبلاگ بود.یه مدت به صورت آزمایشی ازش استفاده کردم.

بد نیست . ۳ گیگ فضا میده قالبهاش هم زیباست.امکاناتش خوبه.یک سری امکانات پیشرفته تر داره که پولیه و رایگان نیست ولی من که بررسی کردم دیدم خیلی بهشون نیاز ندارم.

مثلا برای اتصال دامنه ۱۵۰۰۰ تومان باید پرداخت برای همین من فعلا قصد اتصال دامنه رو ندارم تا اینکه مطمئن بشم از این سرویس خوشم میاد.

شما هم از این به بعد به جای www.hadima.ir از www.hadima.blog.ir استفاده کنید.

blog هم نذاری وارد میشه.
یعنی همون آدرس قبلی.
درسته.
به خاطر اینه که توی تگ سرتیتر اون سایت یک کد انتقال خودکار گذاشتم.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan