اومدم یه سر بزنم برگردم

اومدم اصفهان.

دلم برا شهرم تنگ شده بود. مخصوصا آدماش .

البته اینبار با اوتوبوس اومدم و نه با ماشین خودم.

دومین باری بود که با خانومم با اتوبوس سفر میکردم.

اولین بار تقریبا اوایل دوران عقدمون بود.

یادمه اوندفعه هم مثل اینبار صندلیش خراب بود و کمرش درد گرفت. شرایط هم طوری بود که نشد صندلیمون رو با هم عوض کنیم.

ماشین خودمون درسته که کوچیکه و توی سربالاییها کم میاره و کولر نداره و سر و صدا خیلی داره و صندلیهاش راحت نیست و مدام خراب میشه و .... ولی با همه این اوصاف ایال میفرماید «ماشین خودمون راحت تره.»

میخوایم ماشینمون رو عوضش کنیم.

دعا کنید پولمون جوربشه و یه چیز خوب گیرمون بیاد.

جمعه بر میگردم کرج. شنبه کلاس دارم :-(

چهارشنبه ۲۹ آبان ۹۸ , ۱۵:۲۹ محمدرضا حمیدیان پور
سلام فیزیکی

میشه تبادل لینک کنیم که هم من وبلاگم پر بازدید شه هم شما

بیا وبلاکمو ببین بعد نظرت رو دربارش بگو:)

بعد من تازه کارم  یعنی  درواقع بلد نیستم چطوری وبلاگ بنویسم اگه میشه بیای وبالاگمو ببینی هم نظرتو دربارش بگی و هم راهنماییم کنی 
آخی سفرتون سلامت.
خانومتون راست میگن، هرچی‌ام که باشه ماشین خود آدم از اتوبوس خیلی خیلی بهتره. ان شاء الله که بهترین براتون جور شه و بتونید بخرید.
مزه‌ی زندگی به همین سفرای کوچولوئه:)
ممنون.
ان شاالله که برای همه جوونا جور بشه وسیله ی زندگی مناسب.
ههه خدا رو شکر‌ همین ابوقراضه داری.من همینم ندارم
آره من ناشکری نمیکنم خدا را شکر که همینم هست. الان که بدون ماشین اومدم اصفهان میبینم که چقدر دست و پام بسته س. داشتن یه وسیله خیلی خوبه اما اگه اون وسیله خوب باشه خیلی بهتره.
انشالله که شمام یه ماشین خوب به زودی بخری.
ایشا... دلتون خوش باشه...
سواره با پیاده...
با اتوبوس یا ماشین خودتون...
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan