شکاف

از دوستام شنیده بود که : «هادی صدای زن گوش نمی‌کنه. اگه هم کسی پخش کنه پا میشه می‌ره بیرون.»

بهشون گفته بود که : «اینجور آدما ممکنه نیفتن داخل چاه، ولی همیشه از لذت دیدن آسمون محرومن.»

رفتم بهش گفتم :«نمی خواد نگران باشید که بعضیا به خاطر اینکه توی چاه نیفتن از دیدن آسمون لذت نبرن.شاید اونا آسمون رو زیر پاشون می بینن که سرشون رو بالا نمیارن.»

اولش خوشحال بودم که این جواب رو بهش دادم ولی بعد نگران شدم.

نگران شدم چون این جمله ها عمق یک شکاف بزرگ رو نشون می ده.شکاف بین طرز فکرها.شکاف بین روح اعتقادات.اعتقادات به ظاهر همشکل.

و این نگرانی خوبه.مثل یک چراغه که داره روشن میشه و من کم کم دارم می بینمش.

سلام
چه قالب جالبی:) چه فونت با مزه ای!
یک پستتون بعلاوه پست "آرامش ِ ندانستن" رو به صورت رندوم خوندم.
یاد بعضی از پستای خودم افتادم که چقدر توش از اصطلاحات رشته ی خودم استفاده کردم...راستش داشتم فک میکردم چقد واسه مخاطبی که از یه رشته ی دیگه باشه ارتباط برقرار کردن با اینجور پستا سخته!!
فضای صمیمی و صادقانه ای داره وبلاگتون. موفق و مقرب باشین
یا علی
ممنون.  
آره سخته برای مخاطب عام مطلب خاص نوشت.
مثل اینکه همه از این قالب و فونتش خوششون اومده.  
شکاف...
محروم از آسمون...
چراغ...
دارم فکر می‌کنم به این پست...
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۹۵ , ۱۴:۴۵ سیده خدیجه محمدی نیاکی
با سلام اگه برای شما زحمتی نیست به این آدرس برید وبه سایت احیاگر معروف رای بدهید با تشکر

http://weblogiha.blog.ir/1395/01/12
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan