خاموشی

به همه می گویم آقای روحانی حالا که انتخاب شده رییس جمهور همه ماست

به جای حرفهای تخریب کننده ی قبلی بیایید به دنبال وحدت باشیم

بیایید زمینه را برای پیشرفت فراهم کنیم

این حرفها و بحث ها مال قبل از رای گیری بوده الان اوضاع فرق کرده

و از این جور حرف ها

اما ته دلم احساس بدی دارم


احساس میکنم شبکه های ماهواره ای انگلیسی در عمق افکار و احساسات مردمم نفوذ کرده اند اما به ناچار خاموش میمانم( و تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل)


بهتر نیست این دید تون رو کمی شستشو بدید؟
چرا هر کاندیدایی که طرف شما باشه انقلابی و خوب است و هر کاندیدایی که بر میل شما نباشد می شود مهره انگلیس و خارج از کشور و..
بهتر نیست کمی فکر کنید روی این مساله؟
حسن روحانی هم برای همین انفلاب و برای همین نظامه. اگر انگلیسی بود توی مقام های بالای امنیتی نبود!
و چرا فکر می کنید که مردم اینقدر ساده و فاقد شعور هستند که نتونن خودشون انتخاب کنند و انتخاب شما همش بر مبنای عقل و منطق هست و هر کسی غیر انتخاب شما رو انجام بده یعنی رسانه های غربی مغزش رو شستشو دادن
قصدم توهین و این صحبت ها نیست ولی کمی فکر کنید
یعنی 23 میلیون نفر توی کشوری که ماهواره هاش پارازیت داره و رسانه ملی اش میلی است و اکثر وبسایت هایش مسدود و دسترسی به شبکه های اجتماعی چون توییتر هم میسر نیست می شوند شستشوی مغزی انگلیس.
کلا روی اینطور وبلاگ ها نظر نمی گذارم ولی برام سوال شد.
من نظر خودما گفتم
همونطور که 23 میلیون نفر نظر خودشانا گفتند
من آزادم که هرکسی را که خواستم نقد کنم
حتی اگه اون کس 23 میلیون نفر باشه
کسی هم به شعور ملت غیور ایران کاری نداره
منظورم قدرت غیر قابل انکار تبلیغات رسانه ها بود
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan