نماز

یادم می آید از کودکی نماز می خواندم و به آن بسیار اهمیت می دادم.

حتی یادم است اولین بار که پدرم رسماً نماز خواندن را به من یاد داد (که حدودا پنج سال داشتم) تازه متوجه شدم که تا آن زمان نماز هایم را اشتباه می خوانده ام(مثلا در هر رکعت یک بار سجده می‌کردم و قنوت را در رکعت سوم و چهارم می گرفتم.)

سعی می کنم با افرادی که اطمینان دارم نماز نمی خوانند خیلی گرم نگیرم و صمیمی نشوم.تا حد امکان آنها را از لیست برنامه هایم حذف می کنم و سعی می کنم کمترین برخورد و رابطه را با آن ها داشته باشم. به گفته ی دیگران در باره ی اینکه  کسی نماز نمی خواند اکتفا نمی کنم و تا زمانی که از خود او نشنوم باور نمی کنم.

نمی توانم با کسی که نماز نمی خواند صمیمی بشوم.

نماز برای من یک مقوله ی بسیار پر اهمیت است. یک خط قرمز بسیار پر رنگ.

امیدوارم این خط قرمز مرز تقابل عقل و احساسم نشود. چون غیر ممکن است از آن عدول کنم.

آقای قرائتی همیشه میگن یه سیگاری تو جامعه حداقل اطرافیان خودشو به دود سیگار عادت میده و خیلی پیش میاد که کسی که باهاش میگرده سیگاری بشه، نماز خونا اگه نتونن اطرافیانشونو نماز خون کنن خیلی بی عرضه ن!
خط قرمزتون و و میفهمم و قبولش دارم.میدونم که قاطی شدن با آدما رو نباید با دعوت عملی اشتباه گرفت...اما خب وظیفه ماها هم سرجاشه...
امیدوارم تو امتحانای سخت زندگیتون همیشه لبخند رضایت خدا رو جلب کنین
یاعلی
منم امیدوارم.
ممنون.
سلام. خسته نباشید. وبلاگ خوبی دارید.
اگه دوست داشتید وبلاگ من رو هم ببینید و نظر بدید.
دنبالت می کنم، دنبالم کن.
www.11018.blog.ir
این پست و پست قبلی رو چند بار خوندم...
...
خب باید بگم، من میزان گرمی و صمیمیتم رو با افراد، میزان ارتباطم، برنامه هایی که میذارم، فقط و فقط و فقط بر اساس میزان انسانیت انسان هاست...
این مهم ترین اولویت منه...
خب اولویتا و دیدگاه آدما به همه چی متفاوته...
دلم خواست نظرمو آزادانه بذارم...
اینم به خاطر تجربه‌ست...
این کاملا درسته.
هرکسی دیدگاه خودش رو به زندگی داره.
ملاک ها و معیار ها با هم متفاوت اند چون آدما با هم فرق دارن.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan