مصاحبه

دارم میرم برا مصاحبه تخصصی دبیری آموزش و پرورش.

امتحان کتبی را قبول شدم تا حالا چند بار رفتم کرج و اومدم.

دعا کنید قبول بشم امشب دوباره میرم کرج.فردا مصاحبه دارم.

نمیدونم چی قراره بپرسن خیلی استرس دارم ولی به خانومم میگم استرس ندارم که دلش آروم باشه.

شنبه ۶ آبان ۹۶ , ۰۶:۵۶ محمد حسین ظرافتی
ایشالا قبول میشی
وقتی قبول شدی، برای شروع کتابای دکتر عبدالعظیم کریمی رو بخون
انشاالله
چشم حتما
ممنون از راهنماییتون
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan