رفتم به خاطر دینم

می گفتند نباید بروی.اشتباه می کنی که می روی.

می گفتند نباید به یک کشور دیگر توهین کنید.اگر هم میروید باید بایستید و شادی کنید.نگویید مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل.

می گفتند همین امثال شما هستند که آب در آسیاب این آخوندها می ریزند. وقتی تو می روی داری مهر تایید میزنی بر دزدی های این ها.وقتی تو می روی یعنی تو راضی هستی هر غلطی خواستند بکنند.

می گفتند این ها مغز تو را شستو شو داده اند.تو واقعیت ها را نمی فهمی.

از مدیر و مهندس بگیر تا سرپرست و کارگر همه می گفتند نرو.

اما من رفتم.با تمام توانم رفتم .من با تمام اعتقداتم رفتم.من با تمام باور هایم رفتم.

من به خاطر دینم رفتم.

من رفتم و مرگ بر امریکا هم گفتم.من رفتم تا بگویم مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست.

رفتم تا بگویم کشورم را دوست دارم .رهبرم را دوست دارم.دینم را دوست دارم.

من رفتم تا بگویم از آنهایی نیستم که به خاطر یک روز تعطیل در خانه ماندن هزار بهانه می آورند و به خاطر تنبلی آسمان و ریسمان می بافند.

من رفتم تا بگویم هر چه می خواهند بگویند من تا آخرش ایستاده ام.

من رفتم و همه آمده بودند.همه‌ی آنهایی که باید می‌آمدند آمده بودند.

منم رفتم. شاید ب قیافم نخوره ولی من نظامم رو دوست دارم.

به قیافه که نیست.
به دل ه  . . ..
ما نیز برفتیم
:)
قبول باشه
من نرفتم:(
خب هر کسی دلیلی داره برای حضور یا عدم حضورش
رفتن یا نرفتن...
بودن یا نبودن...
زنده یا مرده...
اینا همه با هم اومد توذهنم...
تعبیر جالبیه.
ممنون.

دوست گلم دنبالی منم دوست داشتی دنبال کن.
شما دنبال شدید آقا احسان.
ممنونم که دنبالم کردی
اگه میشه لینکم کن
تا منم لینکت نم
خواهش.
ولی من فقط سایتای خاصی رو لینک میکنم.
ایرانی غیرتی نمی زاره یه زره از خکش...
احسنت
میگن :"تو واقعیت ها را نمی فهمی"
گویا اونها واقعیت ها را می فهمند.
چه جماعتی!
همینو بگو.
انگار فقط خودشون می فهمند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan