دروس عقب مانده

تا دیروز فکر می کردم درسام خیلی عقبه.

وقتی طرح درسای سالانه که از اینترنت گرفته بودم بررسی می کردم متوجه شدم سه-چار هفته ای از برنامه عقبم.

ولی امروز که با دبیرا صحبت کردم فهمیدم که اونا هم تا همینجاهایی که من درس دادم درس دادند.

خیالم راحت شد خیلی استرس داشتم که چطوری درسام رو برسونم. مخصوصا برای شیمی.

اینطوری راحت تر می تونم درس بدم.


همینه، آخر سال جلسه ای 3 تا درس باید بدین :|
تقصیر دانش آموزاس اینقدر سر کلاسا شلوغ میکنن که تمام وقت معلم صرف ساکت کردن اونا میشه.
از طرفی با نتایج افتضاحی که از امتحاناشون گرفتن هرجلسه باید درس بپرسی که کمبود نمره شون جبران بشه.
برا همینه که درس عقب میمونه علی آقا
سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷ , ۱۹:۴۳ دخـترکــی با قـلـب صورتــی
ما هم همیشه جغرافیا عقب میموندیم :)(
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan